lunedì 13 febbraio 2012

Comitato per la vita del Friuli rurale: Incontro su "Cava del Golf" - 17 Febbraio 2012






INCUINTRI TAL POLIFUNZIONÂL DI MORSAN

Incuintri inmaneât da la clape: “Comitato per la vita del Friuli rurale”. Argoment: La terra promessa (ovvero la cava da golf).

Relators: don Pierluigi di Piazza dal Centro Balducci di Zuian e dall’arch. Roberto Pirzio Biroli, urbanist specialisât tal recupero di zones degradades e cun studi no nome in Friûl ma ancje a Berlin e a Lisbone.

L’argoment de serade a erin i lavors ca si ûl fa a tramontane dal paîs. Lavors che, se fas, a varan un impat no indifferent su la comunitat di Morsan. 


El progjet al proviôt la costrussion di un campo di golf su une superficie di cirche 1.100.000 mq cal va di Morsan fin dongje Cucane, di un grant albergo cun di plui di centros comerciâi e di cjases par 250.000 mc. 


Un pais plui grant di Cucane. Se al fos cussi al’è clar che la zone a vignares snaturade cu l’arîf di tant siment e di un grun di int di fûr sedi par fa vacanses, sedi par lavorà. El pericul al’è, e son tancj a pensalu, che dut al sedi funsionâl ai lavors di ampliament de autostrade e pa la costrussion de TAV. Par ches dos operas lì al ûl tante clerie e cualchidun si prepare a fornile cjolinle la ca è. Chiscj i argomens dal prim incuintri.

Nessun commento: